Johnny Depp -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Johnny Depp -foorumi
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Public Enemies

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Public Enemies Empty
ViestiAihe: Public Enemies   Public Enemies EmptyKe Toukokuu 13, 2009 4:59 pm

11.5.2009, Public Enemies tähdet Christian Bale ja Johnny Depp säilyttivät etäisyytensä


Näyttelijäpari Johnny Depp ja Christian Bale saattaa olla tämän sukupolven versio Heat:sta, jossa Robert De Niro ja Al Pacino olivat ensi kerran vastakkain. Kuten aikaisempi Michael Mann:n filmi, myös Mann:n Public Enemies pitää kaksi tähteään suurimmaksi osaksi erossa. Depp esittää John Dillingeriä ja Bale on Melvin Purvis.

”Emme tunne toisiamme yhtään”, Bale sanoi. ”Tapasin hänet käsikirjoituksen lukuharjoituksessa. Puhuimme 5-10 minuuttia. Sen lisäksi minulla oli kaksi kohtausta hänen kanssaan, yksi missä hän on vankisellissä. Minulla on taipumus, ja hän näytti halukkaalta toimia samoin, etten juuri halua puhua, paitsi tehdessä kohtausta. Nautin siitä niin.”

”Sitten tapahtui niin, että toisessa kohtauksessa jota teimme, olimme noin 60 metrin päässä toisistamme, hän oli siluetti ikkunassa ja ammuin häntä kohti. Olin puun takana ja hän ampui minua, sen lähemmäksi toisiamme emme sinä iltana päässeet. Tutustun Johnnyyn jossain muualla, koska se ei todellakaan tapahtunut elokuvassa.

Roolissaan Bale nautti mahdollisuudesta paneutua 1930-luvun rikosikoneiden tutkimiseen: ”Se on niin hieno ajanjakso kaikin puolin. Vaatetus, autot, jopa aseet. Se oli kuin viimeinen henkäys aseille, joilla oli vielä jonkinlaista luonnetta. Aseet joita meillä on nykyisin, ovat ehdottomasti tappavia ja niiden osumatarkkuus on ihmeellinen, mutta nämä ovat viimeiset joissa on vähän puuta, haluaisin oikeastaan haistaa sitä jälkikäteen ja jollain tapaa nauttisin kantaa sitä mukanani.

”Ajanjakso on niin mielenkiintoinen, kuten myös Hooverin idea virastosta ja sen ’syntykivut’, ja kuinka kaksi näkyvästi samanlaista hahmoa, puhun Purvisista ja Hooverista, ihmiset jotka ihailivat toisiaan niin paljon voivat, molemmat tehden työnsä niin uskomattoman hyvin, tuntea vihaa toisiaan kohtaan.


Alkuperäinen juttu

Public Enemies Christian_bale
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Public Enemies Empty
ViestiAihe: Vs: Public Enemies   Public Enemies EmptyLa Toukokuu 16, 2009 5:58 pm

Jos nyt ymmärsin oikein tämän tekstin, niin eikös yleensä Depp oo semmonen ''haluaa tutustua ihmisiin'' - tyyppi ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Public Enemies Empty
ViestiAihe: Vs: Public Enemies   Public Enemies EmptyLa Toukokuu 16, 2009 9:13 pm

No en minä tiedä Very Happy Tuosta tekstistä sain sellasen kuvan, ettei Bale oo juuri halunnutkaan tutustua kuvauksissa, ja toi yks pätkä oli Balen sanomaa, et Depp ois halunnut "toimia" samoin.. Tiedä sit tuosta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Sponsored content





Public Enemies Empty
ViestiAihe: Vs: Public Enemies   Public Enemies Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Public Enemies
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Public Enemies

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Johnny Depp -foorumi :: Johnny Depp :: Uutiset-
Siirry: