Johnny Depp -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Johnny Depp -foorumi
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Harrastukset

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Harrastukset Empty
ViestiAihe: Harrastukset   Harrastukset EmptyPe Huhti 24, 2009 4:41 pm

Millaisia harrastuksia teillä on? Kauanko olette niitä harrastaneet? Onko joku uusi harrastus, joka kiinnostaisi aloittaa?

Eli siis keskustelua kaikenlaisista harrastuksista tänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Harrastukset Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastukset   Harrastukset EmptyLa Huhti 25, 2009 10:53 am

No siis minun harrastuksiin kuuluu lähinnä näytteleminen. Aloitin joskus viime vuoden puolella ja olen käynyt siitä asti teatterikerhossa ja liityin vähä aika sitten kesäteatteriin, joten koko toukokuu menee harjoituksissa.
Muita harrastuksia on lukeminen, laskettelu ja lenkkeily. Haluaisin uuden harrastuksen ja siinä pitäs olla semmosta toimintaa Very Happy ja että tulisi hiki pintaan ja olen kiinnostunut miekkailun kokeilemisesta.


Viimeinen muokkaaja, mammu pvm La Huhti 25, 2009 7:54 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Harrastukset Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastukset   Harrastukset EmptyLa Huhti 25, 2009 3:52 pm

Vai että näyttelyä, varmasti kiva harrastus Smile Itse olisin kyllä arviolta maailman surkein siinä hommassa Very Happy

Minun pääasiallinen harrastus on varmaan televisio ja elokuvat Very Happy Lenkkeilen enemmän tai vähemmän satunnaisesti, ja luen kun vaan on aikaa (ei ole ollut lähes vuoteen).

Haluisin aloittaa jonkun tanssiharrastuksen tai jotain, mutta en yksin, ja kaveri joka ois ollut ehkä kiinnostunut aloittamaan kanssa, lähtee ainakin puoleksi vuodeksi Kosovoon.. Mut katotaan jos joskus saisi aikaiseksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Harrastukset Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastukset   Harrastukset EmptyLa Huhti 25, 2009 7:53 pm

Alyssa kirjoitti:
Vai että näyttelyä, varmasti kiva harrastus Smile Itse olisin kyllä arviolta maailman surkein siinä hommassa Very Happy

Minun pääasiallinen harrastus on varmaan televisio ja elokuvat Very Happy Lenkkeilen enemmän tai vähemmän satunnaisesti, ja luen kun vaan on aikaa (ei ole ollut lähes vuoteen).

Haluisin aloittaa jonkun tanssiharrastuksen tai jotain, mutta en yksin, ja kaveri joka ois ollut ehkä kiinnostunut aloittamaan kanssa, lähtee ainakin puoleksi vuodeksi Kosovoon.. Mut katotaan jos joskus saisi aikaiseksi Smile

Mullakin on tuo elokuvien keräily, se unohtui =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Harrastukset Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastukset   Harrastukset EmptyLa Huhti 25, 2009 9:19 pm

Muuten kiva harrastus toi leffojen keräily, mut rahaa vievä Very Happy Vielä kun keksisi mitä tekisi noille "huonoille" ostoksille, eli leffoille jotka on ollut aika huonoja tai joita ei muuten tule koskaan katsottua uusiksi.. Voisin lahjoittaa ne jollekin, mutta en tiedä ketään joka noi haluaisi. Pitäisi varmaan alkaa kysellä kaikilta jotka omistaa dvd-soittimen, et haluisko jonkun noista Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Harrastukset Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastukset   Harrastukset EmptyMa Huhti 27, 2009 4:21 pm

Alyssa kirjoitti:
Muuten kiva harrastus toi leffojen keräily, mut rahaa vievä Very Happy Vielä kun keksisi mitä tekisi noille "huonoille" ostoksille, eli leffoille jotka on ollut aika huonoja tai joita ei muuten tule koskaan katsottua uusiksi.. Voisin lahjoittaa ne jollekin, mutta en tiedä ketään joka noi haluaisi. Pitäisi varmaan alkaa kysellä kaikilta jotka omistaa dvd-soittimen, et haluisko jonkun noista Smile

Niin =).. Minun ei ole tullut ostettua melkein ikinä huonoja elokuvia, paitsi en pidä kaikista Johnny Deppin - leffoista joita olen ostanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Harrastukset Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastukset   Harrastukset EmptyMa Huhti 27, 2009 6:43 pm

No minulla on jotain halpisleffoja, maksanut 1-4€, niin tullut ostettua.. Vähän aiheen ohi menee, mut mistä Johnnyn leffoista et sit niin paljon pidä? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Harrastukset Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastukset   Harrastukset EmptyKe Huhti 29, 2009 6:19 pm

Alyssa kirjoitti:
No minulla on jotain halpisleffoja, maksanut 1-4€, niin tullut ostettua.. Vähän aiheen ohi menee, mut mistä Johnnyn leffoista et sit niin paljon pidä? Smile

No, tämä The Libertine ei kuuluu suosikkeihini. Elokuva ällöttävä, rivo, tiedät varmaankin mitä tarkoitan.
Pidin kyllä elokuvan lopusta, mutta muuten en.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Harrastukset Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastukset   Harrastukset EmptyKe Huhti 29, 2009 10:55 pm

Minusta se oli elokuvana ihan hyvä, mutta aihe ja leffa on sellaiset, etten halua kattoa leffaa toista kertaa ainakaan muutamaan vuoteen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
nina
Harjoittelija
Harjoittelija



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 28.07.2010

Harrastukset Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastukset   Harrastukset EmptyMa Kesä 13, 2011 9:02 pm

Harrastuksia mulla ei ole muita kuin keräily. Ja sekin useampana sorttina =D

Oon haaveillu että opiskelisi pianon soittoa, mutta tähän kämppään ei mahdu semmosta vekotinta, joten ehkä joskus tulevaisuudessa.. =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Harrastukset Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastukset   Harrastukset Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harrastukset
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Johnny Depp -foorumi :: Yleinen :: Yleinen keskustelu-
Siirry: