Johnny Depp -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Johnny Depp -foorumi
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Minkä dvd:n ostit viimeksi?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyTo Huhti 02, 2009 8:38 pm

Eli sama idea, kuin minkä levyn ostit viimeksi topicissa. Kerro, minkä elokuvan tai sarjan (boksin) ostit viimeksi. Voit kertoa myös muuta, kuten hinnan ja mistä ostit, oletko nähnyt aikaisemmin sen, jne..
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyTo Huhti 02, 2009 8:44 pm

Itse ostin/tilasin viime viikolla (sain maanantaina) neljä elokuvaa:

- Pieni Merenneito, rakastan varsinkin näitä "vanhempia" Disneyn leffoja.
- All the Boys Love Mandy Lane, jostain syystä haluan tämän nähdä, vaikka en kovin paljoa leffasta tiedä..
- Quills - syntiset säkeet, katsoin tämän joskus vuosi pari sitten, ja tykkäsin paljon.
- Barbershop, monet kaverit on tätä kehuneet, ja pitkään jo tämän olen halunnut katsoa, nyt oli tarjouksessa.. Katsoinkin tämän jo, ja olihan tuo ihan hyvä leffa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyPe Huhti 03, 2009 3:40 pm

Tohtori Zivago, lähinnä ostin Keira Knightleyn takia. Ja maksoi vain 3,99 e
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyLa Huhti 25, 2009 9:33 pm

mammu kirjoitti:
Tohtori Zivago, lähinnä ostin Keira Knightleyn takia. Ja maksoi vain 3,99 e

Oot varmaan jo kattonut tämän, oliko hyvä? Oon monta kertaa meinannut ostaa, kun siellä se kaupan hyllyllä olisi edullisesti, mutta en ole uskaltanut..


Ostin viimeksi:
- Rikkaat rakkaat ystävät, oon tämän joskus nähnyt, en tosin muista mitään. Sai tosi edullisesti, niin ostin Very Happy
- Silk, tästä oon kuullut kehuja ja haukkuja, saa nähdä millanen on
- Ladies in Lavender, tämän pitäisi olla hyvä, en ainakaan ole vielä yhtään valitusta leffasta nähnyt tai kuullut Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyTo Heinä 02, 2009 6:24 pm

No se oli aika pitkä ja ihan mielenkiintoinen, jos pitää historiasta ja surullinen elokuva, mutta ihan katsottava.


Tilasin cdon.comista Troija- elokuvan ja tänään tuli (: Oon nähnyt sen kerran ja oli pakko tilata, koska pidin siitä niin paljon, mikä on ihme koska yleensä en tykkää katsoa elokuvia jossa soditaan ym. Ja oli edullinen 4.95 + postikulut yht. 7,90
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyTo Heinä 02, 2009 11:20 pm

Ostin tuossa suunnilleen viikko sitten 4 leffaa. Ensin olin ostamassa yhden, mut sit veli pilasi kaiken ja löysi lisää leffoja jotka sit piti ostaa..

- Kleopatra, neljän tunnin elokuva, katoin joskus kauan sitten ja nyt voisi kattoa uusiksi. Varsinkin kun oli tarjouksessa Smile
- High Fidelity - uskollinen äänentoisto, en tiedä oikeastaan leffasta mitään, mut kun oli tarjous 3 leffaa/10€, niin joku piti ottaa..
- To Catch a Thief (Varkaitten paratiisi), vähän vanhempaa.. Cary Grant ja Grace Kelly! Voi ihanuutta Wink
- Ed Wood, tämän takia piti ostaa kaksi yllä mainittuakin. Nyt sen näen, ja onpahan sit omana jos/kun sattuu hyvä olemaan.. Eikä jäänyt paha hinta, 3,33€ Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyTi Heinä 21, 2009 8:06 pm

Ostin tänään kirpparilta leffan Prinsessapäiväkirjat, oon joskus kauan sitten sen kattonut. En ois ostanut jos ei ois ollut niin halvalla, maksoi vain 1 euron Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyMa Elo 10, 2009 8:59 pm

Corpse Bride, nähty kyllä mutta meinasin kerätä melkein kaikki Deppin leffat ja onhan tämä muutenkin hyvä elokuva, maksoi 6.95

Beetlejuice lähinnä ostettu Tim Burtonin ja Winona Ryderin takia, juonikin vaikutti mielenkiintoiselta, maksoi 4.95
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyPe Elo 14, 2009 11:48 pm

mammu kirjoitti:


Beetlejuice lähinnä ostettu Tim Burtonin ja Winona Ryderin takia, juonikin vaikutti mielenkiintoiselta, maksoi 4.95

Kerropas sit kun olet kattonut, et oliko hyvä. Meinasin kerran ostaa tuon, olin jo itseasiassa kassalle menossa, mut sit epäröin ja laitoin takaisin hyllyyn.. Oli kerran tarkoitus kattoa televisiostakin, mutta enhän minä muistanut ollenkaan. Kyllä minä sen vielä joskus näen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptySu Elo 16, 2009 4:30 pm

Alyssa kirjoitti:
mammu kirjoitti:


Beetlejuice lähinnä ostettu Tim Burtonin ja Winona Ryderin takia, juonikin vaikutti mielenkiintoiselta, maksoi 4.95

Kerropas sit kun olet kattonut, et oliko hyvä. Meinasin kerran ostaa tuon, olin jo itseasiassa kassalle menossa, mut sit epäröin ja laitoin takaisin hyllyyn.. Oli kerran tarkoitus kattoa televisiostakin, mutta enhän minä muistanut ollenkaan. Kyllä minä sen vielä joskus näen Very Happy

Aika jännä elokuva, Michael Keaton ja Ryder olivat hyviä tässä elokuvassa, muut näyttelijät tuntuivat ainoastaan naurettavilta ja joku osa elokuvasta oli silleen että ''ei oo totta, *huokaus*'' (no elokuva oli vuodelta 1988, joten..), muuten ihan ok.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptySu Elo 16, 2009 9:47 pm

Eli kannattaa katsoa, jos sattuu televisiosta vielä joskus tulemaan.. Ehkä en omaksi kuitenkaan osta, ellei ihan superhalvalla saa jostain Smile

Oon ostellut Greyn Anatomiaa 1. ja 2. kauden, ja nyt himottaisi hirveästi ostaa myös 3. kausi. Ei vaan rahaa ole ihan liikaa tällä hetkellä, mut jos tilaisin Discshopilta (missä se on myös tarjouksessa), saisin maksuaikaa lähes kuukauden.. Kai se pitää tilata Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyMa Elo 17, 2009 7:46 pm

Nyt omistan tällä hetkellä Frendejen ekan ja toisen tuotantokauden ja olen katsonut ne Smile Olen aika jäljessä nyt, kun sarja alkoi alusta, joten katson dvd:ltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyMa Elo 17, 2009 9:01 pm

Frendit on kyllä loistava sarja, siihen ei vaan kyllästy Smile Itse omistan kaikki kaudet, ja oon katsonut varmaan 5-6 kertaa sarjan kokonaan..

Tilasin sen Greyn anatomian 3. kauden eilen, mut ei ollut varastossa. Eli saan sen sit joskus, toivottavasti ei kovin kauaa mene, kun tänään katsoin 2. kauden viimeisen jakson :/
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Fallen Lotus
Harjoittelija
Harjoittelija
Fallen Lotus


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 12.06.2011
Ikä : 27

Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? EmptyMa Kesä 13, 2011 12:21 am

Isä tilasi mulle viimeksi tuolta NetAnttilasta viis Johnnyn leffaa. En muista elokuvien hintoja erikseen, mutta postikuluineen oli loppusumma noin 40€ Smile
Paketissa tulivat siis leffat Sweeney Todd: Fleet Streetin Paholaisparturi, Soturi, Finding Neverland - Tarinan Lähteillä, Pieni Suklaapuoti sekä Saksikäsi Edward.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkä dvd:n ostit viimeksi?   Minkä dvd:n ostit viimeksi? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Minkä dvd:n ostit viimeksi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Johnny Depp -foorumi :: Yleinen :: Elokuvat & televisio-
Siirry: